☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2014/05/11

SPLICE

Galbūt pasijuoksite iš manęs, bet man Splice tikrai labai patiko. Galvojau pasižiūrėsiu kaip bajerį, kuriame [spoiler]Broudis pisa ateivį[/spoiler], tačiau gavau tikrai išradingą, jausmingą ir įtraukiantį (na ir kas, kad vietomis kiek juokingą) sci-fi horrorą vartaliojantį šiandien aktualias, genetinės inžinierijos ir klonavimo moralumo temas. Vienu momentu žiūrėdamas net prisiminiau Cronenbergo Musės versiją, o tai negali būti blogai. Kiti lygina su Species, kurio tiesa taip normaliai niekad ir nemačiau, o pats dar kažkaip pagalvojau ir apie Norvegų Thale...

Aišku filmas ne visur kalė tiesiai į vartus, vietomis gal personažai tikrai per daug pasimetę savo charakteristikoje ar neapsisprendę dėl savo jausmų ir veiksmų, bet man vistiek žiauriai gerai suėjo. Gali būti dėl to, kad žiūrėjau paryčiais, gerą parą nemiegojęs... Bet sakyčiau Splice man padėjo ir toliau neužmigti, kadangi yra tikrai kabinantis ir įdomus. Man patiko ir veikėjai ir pagrindinis padaras, tikrai nesunkiai sugebėjau juos jausti ir suprasti. Moksliškai gal ir nėra čia labai tikra, tačiau padaryta šauniai ir kaip siaubo pasaka filmukas pasitarnauja kuo puikiausiai, plius visada zjbs tos laboratorinės priešistorės.

Jau praėjo beveik para nuo tada kai žiūrėjau, bet jis vis dar kažkaip mane hauntina, negaliu nustoti apie jį galvot... Ir sunkoka išskirt kas būtent pakerėjo, bet žodžiu aš dėčiau asmeninį rekomendacijos štampą, nors toli gražu tikrai nesu didelis Broudžio žydo nosies ar Polley dantenų fanas. Gal biški pamilau, kaip personažą, tą šlykščią eksperimentinę išgamą, turinčią visokių gyvūnų savybių? Idomus ir drąsus dalykėlis su pamastymais apie sielą ir mėsą, žmogiškumą ir žmoniškumą, mokslą ir jo reikšmę kasdienybėje. Kas dėl tų "juokingų perlenkimų", aš atkirsčiau, kad taip - kaiptik smagiau! Šauni horror pasakaitė, kurią kažkaip jaučiu žiūrėsiu ir antrą kartą. Visgi reiks dar ir žmonai parodyt :)

8/10

No comments: