☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2013/04/26

THE HAUNTING IN CONNECTICUT

Pirmas žaibas šiemet sutapo man su visai fainu ir labai paprastu amerikietišku siaubiaku, šįvakar, kol jį žiūrėjau prapliūpo baisiausias lietus ir net privertė šyptelti: pagaliau tikrasis pavasaris.
  Vaidenimasis Konektikute - nuspėjamas, klišinis, bet visai smagus "šeima atsikrausto į namą" filmukas. Tikrai nėra daug ką prie to pridurti, - sūnui vėžys, dėl to jis vaikštinėja šalia mirusiųjų, šen bei ten išlenda kokia baisi morda. Patinka man kai daiktai juda, durys baladojasi ir t.t.

Tas gėris gerai tik kol trunka, o kai pasižiūri - iškart deja ir pamiršti. Neblogas, bet labai jau eilinis siaubiakas, siūlau nebent jei norisi visai neįpareigojančio horroro apie nieką, kad būtų galima su nauja panele pasiglamžyt ant sofos ar su draugais paplepėt bežiūrint pro alaus putą.


A deaf policeman heard the noise,
And came and killed those two dead boys.


5/10

Tiesa, kažkaip netyčiom užsižiūrėjau boevykų daugiau. Labai gerai suėjo '95-ų The Heat su Al Pacino ir De Niro, taip pat geras, naujesnis, bet beveik apie tą patį - The Town, su Benu Afleku. Dar žiūrėjau The Man from nowhere ir Man on fire, šitie nors ir gerai vertinami, man nelabai pritiko kažkodėl. Gal vis dar mano liga kaišo galvutę, nors temperatūros nebėra, god bless antibiotikai!

No comments: