☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2011/12/27

THE THING FROM ANOTHER WORLD

Po naujojo The Thing pastatymo atėjo laikas pagaliau pažiūrėti man ir originalą, - '51-ųjų The Thing From Another World. Ne kartą jau minėjau, kad aš daugiau naujosios mokyklos vyrukas, man sunkiai sekasi draugauti su filmais, senesniais nei '60-ųjų, tad ir šis kartas gal ne išimtis. Įsijausti sekėsi sunkokai, ėmė snaudulys, nors tiesa buvo tikrai žavingų scenų.

Visi trys Thing filmai ir jų situaciją man labai primena Body Snatchers filmus. Pirmasis, taip pat nespalvotas, labai senas, antrasis perstatytas apie aštuntą dešimtmetį ir trečiasis - jau mūsų dienomis. Dalį vieną nuo kitos skiria apie trisdešimt metų, kas pagalvojus jau gal ir yra tinkamas laiko tarpas pribresti gaivinimui. Gaila tik, kad su Thing peržiūromis mano chronologija buvo visai nevykus, pradžioj Carpenterio versija, vėliau 2011 ir tik tada senasis pirmtakas. Na, bet turbūt aš ne vienas toks.

Nežinau ar nostalgija čia ar aštuoniasdešimtieji, Carpenterio versija man patinka labiausiai, lygiai kaip ir vidurinioji Body Snatchers versija. Superiniai spec. efektai, padaryti be kokčios šių dienų skaitmenos, nepakartojama, kraupi izoliacijos nuotaika, įsimintinas garso takelis, žodžiu kultas. Originalas irgi turi tą šalčio pojūtį ir atskirtumo nuo pasaulio grėsmę, tačiau pats ateivis čia rodosi mažiau grėsmingas, veiksmo daug mažiau ir beje nėra to viso persikūnijymo bajerio. Dalykas čia yra tiesiog keistas ateivis, tad '82-ais Carpenteris kaip ir daug savo pridėjo, nors ir ne paslaptis, kad jis prisiekęs originalo fanas.

Išvados tokios, kad man The Thing From Another World vertingesnis buvo pažintiniais tikslais, nei suteikė kažkokio tikro didelio kaifo. Kas labiau mėgsta old skūlą, garantuoju, kad aukština šitą klasiką, tačiau man mieliau žiūrisi vėlesnis Dalykas. Gal dėl menko savo išprusimo senienose susilaikysiu ir nuo vertinimo balu. Pagarbą atiduodu, varnelę užsidedu ir važiuojam kurnors kitur.
Va beje kaiptik kalėdų proga iš naujo peržiūrėjau visus keturis Kietus Riešutėlius :) Kas nematę, rekomenduoju, kaip reta - visos dalys geros.

No comments: