☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2008/11/25

CEMETERY OF TERROR

A.k.a. Zombie apocalypse / Cementerio del terror (1985).

Šitą filmą man labai rekomendavo net ne vienas žmogus, nes jis turėjo būt labai geras, tačiau man nepasirodė jis kažkuo įpatingas. Gal nuotaika ne ta buvo ar ką, bet gan sunkiai jis man praėjo. Ginkdie nesakau, kad šūdas, tiesiog labai cheesy ir tiesiog vidutiniškas jis man pasirodė. Tikrai ne toks, kurį labai rekomenduočiau kitiems. Na bet gal skonio, poreikių ir nuotaikos reikalas? :) Šiaip manau neblogai tinka prisiekusiems zombių fanams, dar jei norisi pasižiūrėt kažką seno ir pigaus. Būna juk, kad tokie norai užklumpa. Tačiau aš gal labiau pramogos norėjau šiandien, o šios Siaubo Kapinės - nuobodokas dalykėlis.
Čia pasidrožt norintis vaikinai susiveža savo mergyčkas į apleista namą prie kapinių. Deja jom tokia romantika visai nepatinka, tad linksmintis jie nutaria kitu būdu - pavagia labai pikto bičo lavoną iš morgo ir kapinėse rituališkai įsodina į jį patį velnią. Tuo pat metu būrelis vaikų eina trick-or-treatinti ir nukėblina į tas pačias kapines. Vienas bičas labai pasiryžęs sustabdyti tą velnio įsikūnijima pavagia policijos mašiną ir pusę filmo važiuoja, o kai jau atvyksta vieton, veiksmas būna pasiekęs viršunę - zombių prisikėlimo sceną, kuri man ir buvo nuoširdžiai smagiausia / idomiausia per visą filmą.
Be to važiavimo, kuris truko visą amžinybę dar norėčiau paminėti morge lavoną su batais ir vyruką grasinanti zombiams kryželiu, tuo metu rankose laikydamas milžiniška, tačiau kažkodėl neveiksmingą kitą kryžių :) Tos cheesy detalės tikrai smagios, bet visumoj prasidžiuginau mažokai.
Taigi kaip jau sakiau, nėra labai prastai, tačiau nieko ir itin gero.
Čia pirmos 10 filmo minučių...

No comments: