☠ Horror / Sci-fi / Exploitation / Weird / Gore / Etc ☠

2006/07/30

HELLRAISER : HELLWORLD (8 dalis)



Ka gi, turiu pranesti liudna naujiena, kad pagaliau ir kultine Hellraiser filmu serija pasieke savo bukumo virshune. Iki siol kvailiausia laikes trecia dali, tika paziurejau astunta ir apsigalvojau. Man jau buvo emes patikti sis keitaliojimas, kai kiekvienas filmas budavo visiskai apie ka kita, bet viskas gale sueidavo i pinhead'o pragariskas bausmes. Buvo idomu pamatyti skirtingus prisiartinimus prie istoriju, skirtingus nuodeminguju kelius i pragara... bet Pinhead'as skambinantis i nokia 3310? Arba pragaras atveriamas flash'u internete? Evil gets online? Give me a break.
as kaip prisiekes hellraiser fanas, buvau draskomas priestaringu jausmu kai ziurejau si filma. Viena akimirka as nuosirdziai megaudavausi ir net buvau kruptelejes, o kita peikiu, numoju ranka ir laukiu kol baigsis. Yra daugybe be galo kvailu vietu, o gale noretas padaryti itin uzsuktas siuzetas, bendram vaizde atrodo tiesiog kvailas. Pagrindine aktore ne Gag on my cock filmams netiktu, o ka cia veikia mano ALIENS dievukas Lansas Henriksenas, isvis neaisku. Keista kaip Doug'as Bredlis vis dar sutinka vaidinti si kadaise buvusi nuostabu heroju. Dabar virstanti apgailetina saviparodija ir vietoj kadaise is lupu istrukusios pragaro filosofijos tebesugebanciu kartoti "welcome to hell".
PRASAU, nebedarykite daugiau Hellraiser tesiniu. O jei darysite, sukite kitu keliu, kaip buvo padaryta prisipazinsiu, mano megstamiausioje dalyje - INFERNO. Su tokiom galimybem butu galima sukalt kanors naujo, zymiai kietesnio. Ir nebenuvilinet fanu ir nejuokint naujoku.

3 comments:

Anonymous said...

krc nors ash horroru nelabai smaksau :) tachiau tavo recenzijos visishki geruliai karts nuo karto priverchiantys chia uzhsukt :) keep up the good work!

-kiras- said...

dekui, no problem, man paciam horroras labai daug reiskia

Anonymous said...

PATI NEIDOMIAUSIA DALIS PATIS PIRMI BUVO GERESNI